Wat een dramaspel is dit!!!
Als ik het geweten had dan ik het nooit gekocht.
De grafics zijn wel erg mooi, de mogelijkheden talrijk en de spelbeleving is realistischer dan vorige games. Maar dan het putten. Een drama. Ik heb het ook op andere WII-consoles geprobeerd en met andere mensen (meer ervaren gamers), maar het putten is een drama. De belachelijke backswing is niet goed contoleerbaar en soms gaat ie zelfs uit zichzelf met een slag aan de haal. Op de PC is dit nooit voorgekomen en kon je altijd goed controleren.
Dit spel is vwb putten een regelrechte drama en bederft het spelplezier enorm.
Wachten dus op de TW 10 met motion plus, hoop dat die beter is.
Review criteria:
- SpeelplezierSlecht
- BeeldkwaliteitGoed
- Geluidskwaliteit